Koninginnedag Laren & Naarden


Dit jaar op de fiets door het Gooi rijden .
Het is mooi weer en ik kom Laren binnen rijden.
Er staan allerlei auto’s in een rij te wachten.

Het is duidelijk weer gezien worden in al die open auto’s de koude kak is goed vertegenwoordigd.

Ik geloof mijn eigen ogen bijna niet ze zijn aan het ringsteken met cabriolets .
Het is nu helemaal duidelijk er wonen hier mensen die heel erg afwijken van de rest van Nederland.

Dan kom ik aan in Naarden en vind een stoel lekker in de schaduw en kan genieten van gewoon gezelligheid.
Schuin tegenover mij zit wel tom van het hek maar die past zich goed aan .
Wat mij wel opvalt is dat deze oud hokeyer een enorme dikke buik heeft als hij opstaat maar dat mag de pret niet drukken.
Je kan iedereen gewoon verstaan hier en de sfeer is zeer gemoedelijk.

Vlak bij de ingang van Naarden treed een band op en de heren doen het erg goed .
Hier heb ik zeker anderhalfuur staan genieten.
Daarna heerlijk door het bos naar Huzien gereden het was een bewogen koninginnedag.

About Gooiboy

i live on the waterfront in Huizen since 2001
This entry was posted in Blog wordpress. Bookmark the permalink.

2 Responses to Koninginnedag Laren & Naarden

  1. stripman says:

    Ja, in Larân spreken ze een andere taal dan in de rest van Nederland…;o)

  2. Beus says:

    Je moet wat op zo’n dag, anders heb je het idee wat gemist te hebben.

Leave a comment